Thursday, October 21, 2010

PeterPorn



Gambar di atas ialah susuk bernama Nazril Irham ataupun Ariel Peter Pan ataupun sering di sebut-sebut sekarang sebagai Ariel PeterPorn.

Gambar ini mungkin sewaktu ariel masih suci remaja.Sewaktu baru beberapa tahun melepasi tahap wet dream bagi remaja-remaja normal seluruh dunia.

Sewaktu ini juga sudah tentu ariel masih belum mengenali Cut tari dan Luna maya, jauh lagi untuk menyetubuhi mereka.Mungkin pada waktu ini baru belajar masturbasi saja.

Ariel mungkin tidak menyangka bahawa musik telah membawa fenomena pada dirinya.Seluruh Nusantara mengenalinya.Seluruh Nusantara juga mengamati karyanya.Dunia glamer mungkin telah menjadikan ariel seorang yang gemar bersetubuh.Gadis-gadis chick dan hot sentiasa mendampinginya.Meransang ejakulasi nafsu dirinya.

Sekarang ariel mungkin sedang bermain gitar di dalam penjara.Mengisi masa lapang.Nak bersetubuh tak boleh pulak.

Aku adalah peminat ariel, pergi mampus laaaaaaaa dia nak berjimak dengan siapa.

Aku hanya minat karya dia, bukan gaya henjutan dia.

Aku tak minat sama gaya henjutan dia, eleh, macam dia sorang je yang boleh buat.

ariel, semoga lekas keluar dan kembali berkarya.Lain kali jangan bersetubuh sembarangan lagi.Kau kawen je la empat orang bini.Poligami, kalau kau rasa nafsu kau tahap kuda.

jangan nak ngade-ngade rakam-rakam lagi pastu dapat dekat orang lain.Kan dah kena main gitar dalam penjara.

ariel, semoga terus sukses.



2 comments:

Awek Tocang said...

a,ah. kite pun suke lagu dia. bukan dia. eheheee

Achilles said...

hahaha, bukan video dia jugak,=P