Monday, October 11, 2010

Telur-teluran




Tadi pagi breakfast di mamak, rasa hendak melantak hidangan yang bernutrisi sehat pulak.

Jadi memandangkan umur aku baru 20, aku masih ada masa yang lama lagi untuk membina generasi masa depan dari acuan aku sendiri.

Jangan senyum! ini misi penting bagi menyediakan generasi hebat pasca-wawasan 2020.

Jadi, menu sarapan tadi adalah : Telur 2 bijik separuh masak dan Roti telur sekeping.

Apa jadahnya makan semua ada telur-telur ni?

Sabar-sabar! jangan panik.

Telur, bagus untuk telur.

Apsal plak?

Ok, berdasarkan fatwa dari Al-fadhil ustat Google, begini sebenarnya :




Jadi,

Telur, bagus untuk telur.





Jangan nak ngade-ngade pikir lain ok!





8 comments:

Anonymous said...

HAHAHA...SIOT JE KAU KN MER..

Achilles said...

serius la sikit brader...haha..

Lovely Bella said...

telur nak mkn oke laa.. tp jgn smpai kentut pun bau telur.. cheTT!

Achilles said...

hahahaha, pernah bau ke kentut org makan telur? hihi =P

ASaDa RyutaRo said...

kalau banyak makan telur pun. dah banyak ternak, tapi dibazirkan sewenang-wenangnya, tak bagus jugak kan.. hahahaha

Achilles said...

hahahahaha, hanya lelaki yang paham tu bro! hahahaha =)

Budak Skolah said...

ko mmg agak kelucahan skit, heeee

Achilles said...

daus : kau kena makan telur byk2, untuk anak kau yg ke-2 =P