Saturday, April 2, 2011

Miera Leyana dan Saya




Adik Miera Leyana merupakan aktres lepasan SPM yang sedang meningkat naik. Baru-baru ini Adik Miera Leyana telah menggegar industri hiburan tanah air apabila kontoversi pakaian seksi yang menampakkan bahagian kopeknya heboh di perkatakan, terutamanya laki-laki miang.Menurut Adik Miera Leyana, pakaian seksinya itu tidak di sengajakan, kerana pakaian itu di cubanya pada saat-saat akhir, memandangkan pereka fesyennya baru pulang ke tahah air.Kasihan Adik Miera Leyana.


Sewaktu bersekolah rendah pada ketika dahulu, saya merupakan pelajar yang di gilai oleh pelajar perempuan.Populariti saya tinggi dan gerak geri saya sentiasa di perhati oleh pelajar-pelajar perempuan.Begini, selesai waktu rehat di kantin, saya pun pulang ke kelas saya. Sampainya saya di kelas, ada segerombolan pelajar perempuan di meja belakang, mereka mentertawakan saya. Ini membuatkan saya pelik, apa yang tidak kena dengan saya ? Saya memasang telinga sambil mendengar perbualan mereka." Kau tak nampak ke? Zip dia tak tutup..hihi...", Sejurus itu, saya melihat kebawah dan fokus ke arah zip seluar saya.Alangkah bangangnya saya membiarkan zip terbuka. Dengan muka malu, saya menarik Zip dengan yakin dan terus membuka buku Kajian Tempatan.

Lihat, persamaan saya dengan Miera Leyana, kami sama-sama terseksikan diri masing-masing. Kalau mengikut logik, kami sepatutnya di jodohkan tanpa rasa was-was.

Cuma bezanya, Miera Leyana merahsiakan keputusan SPMnya kepada umum, ya, barangkali keputusan SPM nya tidak sebaik Diana Danialle. Berbanding dengan saya, tanpa segan silu, saya memberitahu saja keputusan SPM saya kepada mereka yang bertanya, " 5 A1 , 1 A2".

16 comments:

Encik Peluang said...

hahaha..statement xleh bla..hahaha..lawak3...

Akmal Ezzah Alias said...

no komen..hahahah

cEro said...

hahaha, terbaEk laa...
kalo miera tu bace, agaknye ape respon dia ek???

~eZmALiZa~ said...

haha..ade 6 subjek je ke mase SPM dolu2?? result lain2 mane?? hehe..entri kelakar. :)

DuniakuAbstrak said...

cet

freeman said...

dia pun mintak maap.. x sengaja katanyerrr :)

tiha said...

no kumen...

Epy Ain said...

cet... dan2 je ..
hahaha

dayangkueffazulaikha said...

HAHA . okay fine . jodoh la ek kesimpulannya :p

padle said...

SPM saya,8A1,2B3...^_^

Rara Farah said...

spm 5A1,1A2??

SPM 6 SUBJEK JE KE??HEHEHE...

GadisGula-gula said...

haha~

Kalau mengikut logik, kami sepatutnya di jodohkan tanpa rasa was-was.

gelak guling2 bace ayat ni.. haha

nurain said...

demm!

persamaan yang sangat tak sengaja.kekek

SuhaimiKassim@teruna9752 said...

sama...ko tk sengaja..aku pun pernah jadi masa zaman sekolah...Miera Leyana ni no komen...kata nabel lu fikirlah sendiri he..he

s h e e said...

ekeke...boleh plak buat konklusi cmtu eyh...

naem glizzy said...

hahaha yela sy jodohkan awak dgn miera liyana tu :)

psstt : kalau spm ok baru bole tayang kat umum. kalau setakat 1a je malu aaa dorang :)