Thursday, April 26, 2012

BERSIH 3.0 Cangkung dan Bantah

Bukan main bergaya lagi Si Shamim dengan Tshirt kuningnya, di tambah pula dengan potongan Tshirt yang sedikit sendat seolah-olah menampakkan Shamim memiliki tubuh yang sasa, walaupun pada ketika itu naik turun nafas si Shamim mengkover perut yang kian kedepan.

Kruhhhh Kruhhhh

Shamim mendengus sambil mengepalkan jari-jemarinya membentuk penumbuk yang padu.

"Untuk kali yang Ketiga, Aku sudah bersedia ! Aku sedia ! " teriak Shamim dengan penuh berstamina sambil keringat sudah mula memancut tanda suhu badan Shamim mula kepanasan.

Shamim berjalan bagaikan seorang soldadu yang lapar ingin menerkam musuh, sampai di hadapan pintu zink berkarat, Shamim berhenti dan menolak pintu zink itu.

Ketangggggg!


Terhuyung hayang pintu zink itu apabila berlaga dengan dinding.

Shamim mengambil posisi dan mula mencangkung.

" Izinkan aku membersihkan usus aku dulu sebelum aku berani membersihkan negara tercinta ini ! Izinkan aku Cangkung dan bantah pada cirit birit aku yang sudah menyerang untuk kali yang ketiga ! izinkan aku !", ujar Shamim sambil terketap-ketap bibirnya.

Untuk mengelak dari yang ke-empat terjadi, maka terus Shamim keluar mencari pil chi kit teck aun.