Thursday, March 8, 2012

Akan Ke Neraka

Bidadari yang sejahtera.
Apa khabar engkau di surga.
Adakah engkau merindui aku.
Adakah engkau memandang aku dari jendela surga.
Bidadari yang sejahtera.
Setiakah engkau menunggu aku.
Menyambut aku dengan jemari mu yang terindah.
Masihkah di dada mu tertulis nama ku.

Bidadari yang sejahtera.
Aku di beritahu, cantik berserinya engkau seperti delima dan marjan.
Engkau sentiasa dara dan tak pernah di sentuh.
Alangkah cantik dan putih melepaknya engkau.
Alangkah harum semerbaknya engkau.
Sekiranya engkau menampakkan wajahmu,
Maka akan menerangi antara langit dan bumi.
Jika engkau melambai tanganmu.
Maka akan terpadamlah sinaran mentari dan bulan.
Dan paling mustahak.
Engkau takkan memakai gaya tudung Hana Tajima.
Untuk memikat aku.
Engkau di cipta dari keindahan untuk menjadi seindah-indahnya,
Oleh Yang Maha Indah.
Melonjat gembira lah lelaki yang merangkul mu.
Akan setialah lelaki yang mengucupmu.
Takkan tidurlah lelaki yang merenungmu.

Bidadariku yang sejahtera, maafkan aku.
padam kan nama ku.
Yang tertulis di dada mu.
Tak payah engkau tunggu aku.
Aku takkan pernah datang.
Kerana Aku Akan ke Neraka.

Tulislah nama lelaki yang cocok buat mu.
Kerana Aku Akan Ke Neraka.

Bidadari yang sejahtera.
Maka sejahteralah engkau.
Dan Celaka lah Aku.
Kerana Aku Akan Ke Neraka.
Ke Neraka.