Tuesday, November 16, 2010

Mesej Dari setan, durja ningsun,Penampakkan arwah dan Sundel Bolong

Ini cerita seram, lagi seram dari cerita tahyul TV3.

Beberapa hari yang lepas, aku telah menerima secubit mesej dari inbox henpon aku.Aku amat gembira, kerana setelah sekian lama, mesej-mesej bodoh kembali singgah di inbox aku, selalunya mesej-mesej bodoh, mesej cinta islami atau ILuvIslam ni dapat masa sekolah dulu.

Mesejnya begini :

Plz forward this msg....

From.886958025776.
Msg : Nama aku Natasya,umurku 23 thn.Aku meninggal pada tanggal 17.1.07..Aku di bunuh, di perkosa,tubuhku di potong, jsd ku di buang di psisiran pantai.. Aku mencari pembunuhku kerana polis blm menemukan jsd ku.Tlg sebarkan mesej ni pd 10 org, jk tdk aku akan mengganggu mu..Jgn sekali2 engkau mhpskan msg ini sblm mnybrkan...Maka aku akan dtg pada mmpimu @dduk di tepi ktilmu pd mlm ini!!..Tolonglah sebarkan msg ku kepada 10 manusia!!



Masa aku dapat mesej ni, aku duduk dan berfikir, lama bai aku fikir, nak foward ke tak nak mesej ni, nak ke tak? aku ambil keputusan supaya buat bodoh, tak payah foward mesej ni, sebabnya :

1) aku sebenarnya mengharapkan arwah natasya ni datang, ganggu aku, supaya boleh aku deal jadi member dengan dia, boleh angkat dia jadi saka aku macam cerita ceplos.Jadi bomoh bersaing dengan darul syifak ok jugek.

2) aku dah stanbai awal-awal tukul besi kuku kambing sama paku kedai hardware, sebab kalau arwah natasya datang, boleh aku paku kepala dia.Selalunya hantu yang kena paku ni jadi perempuan cantik dan gebu bai, memang aku inzal setiap malam.

Mesej-mesej pundek macam ni memang patut di jari tengahkan.

Aku harap tabloid Mastika dapat bongkar kes arwah natasya ini, selalunya mastika la yang paling rajin buat cerita-cerita puaka ni.Kamon Mastikar!

Kepada arwah natasya, aku harap kau kena rembat sama malaikat munkar dan nakir atas kesalahan memiliki henset ketika mati.

5 comments:

perawanis said...

haha

Anonymous said...

nama market doh...
selalunye yg dah mati ni name die meriam @ mariam. hahahaha

pro-amer munshi said...

kah kah kah..
elok ko paku skali kepala si pengforward mesej ni..
papepon saya sokong amer munshi dari atas..

Unknown said...

aku rasa natasya x berani dtg ganggu ko.. nnt kan x pasal2 kena rogol skali lagi.. masa hidup kena rogol.. dh jadi antu pon kena rogol. ;p

Lovely Bella said...

aahhaha.. erk.. blur jap aku.. ermm.. erm.. erm..