Tuesday, January 25, 2011

Miyabi Hantar Pulang Pemuda SuJu Ke Kampung Halaman






Skuad pujaan Shamim shakir, SuJu, tewas di Qatar.Suju yang di anggotai 12 laki-laki baligh yang jambu gagal mengGangbang si Miyabi yang kental dan nafsu kuda!

Nostalgik, 61 tahun selepas empayar Nipon tumbang dan 61 tahun juga kemerdekaan buat korea Selatan.Kedua-kedua daulah ini berkembang maju dalam segenap bidang termasuk ekonomi,industri porno,animasi, industri motor dan bola sepak.

Pasca perang dunia Ke-dua ini, melahirkan bermacam fenomena dari ke dua- dua daulah ini. Maria ozawa lahir, Ultraman lahir, Doremon dan si Pemalas Nobita lahir, Sinetron drama cinta meleleh korea lahir, Suju kegemaran shamim lahir, Kereta Honda lahir,Hyundai lahir,K-PoP kegemaran Shamim lahir,Samsung lahir, Sony lahir,Anime lahir, Goku lahir dan bermacam-macam menda lagi yang malas aku nak taip.Cibai , Wonder Girls lupa nak sebut.

Tak lupa, bola sepak moden mereka melahirkan banyak bakat-bakat yang hebat seperti....Ok, malas aku nak taip.Salah sorang nya anggota setan merah, ji sung si mata sepet.

Dan tadi malam, kedua-dua daulah ini bertemu di atas padang bola yang bawahnya merupakan padang pasir dan longgokkan tahi unta.

Majoriti pemain korea selatan kecuali Ji sung, jambu-jambu belaka, se-akan-akan bukan menonton acara bolasepak, sebaliknya seperti menonton Pemuda SuJu Ber-k-PoP.

Terikat 2-2 sehinggalah perlawanan di selesaikan dengan sepakkan penalti.Jepun bermain agresif, seperti pertahanan mereka di barisi segala jenis Ultraman yang lapar membelasah raksasa, sekali sekala, pemain Jepun gemar menarik jersey dan seluar Pemuda SuJu, tak tahan nak tengok tubuh putih abang-abang SuJu gamaknya.

Kesebelasan pemain Jepun memang rajin belaka, rajin bertahan, rajin menyerang,rajin kejar bola dan rajin tarik jersey orang.Susah nak jumpa pemain Jepun yang pemalas macam Nobita.

Manakala Si SuJu korea selalu sepak ke laut macam main ragbi, apa kau nampak Miyabi tengah berdildo ke woi atas palang gol tu ?

Seperti biasa bila tiba saatnya penalti, pemain yang hensem dan jambu akan gagal menjaringkan gol penalti, ini yang menyumbang ke arah kekalahan Pemuda SuJu.Ini merupakan rahmat, kita berpeluang melihat abang-abang hensem SuJu mengalir air mata sambil kesat air mata pada jersey masing-masing, seksi bukan ?

Jangan bersedih, perkara ini biasa berlaku dalam bolasepak moden, pemain hensem gagal sempurnakan penalti, Si laki Ayu Raudhah, Zaq adha, gagal menyempurnakan penalti sewaktu Final Piala FA 2010. CR7 pernah kantoi penalti, malah Beckham pun kantoi penalti. Sumpahan ini sentiasa membayangi pemain-pemain hensem.

Oppa! oppa! oppa! Pemain hensem dan sepakkan penalti umpama anjing dengan kucing.




"OK la Ok la......, walaupun kami kalah, tapi Shamim dan gadis-gadis melayu masih cintakan kami, apa mahu kecoh-kecoh !"- Sungmin, SuJu.-


2 comments:

Amiey said...

amer~ ada jer.. papep0n trademark dari akk t0k k0!
TERBAIK!!!

Marhaen Kacak said...

hahah...tak sudah2 dengan miyabi ko..kekeke

Artikel Panas 'Melayu Pendatang?': Orang Melayu Mesti Baca!!!!