Thursday, May 3, 2012

Kembara Azli Affendi - Menjadi Yang Pertama Melempang Yahudi

Selepas kecewa cintanya di tolak Atiqah Yazid (perempuan berpurdah), Azli Affendi tak lekas panik, dia juga tak lekas mengeluarkan kata-kata seperti "Semua perempuan sama !", atau "babi, baik aku jadi gay macam ni !" tidak, dia tidak pernah mengeluarkan kata-kata itu. Azli Affendi menggosok-gosok hidungnya  yang tinggi dengan tangan kirinya yang baru setengah jam tadi menjalankan tugas dalam proses penyahtinjaan. Azli menggosok hidungnya bukan kerana apa, tapi kerana gatal akibat penyakit resdung yang di hidapinya. Ada hidung mancung macam Pinocchio pun tak guna kalau ada resdung.

Azli Affendi tekad, dia memutuskan untuk menerima tawaran melanjutkan pelajaran ke Jordan yang telah di pohonnya sekitar tiga bulan yang lepas, " Mungkin di sana lagi ramai perempuan berpurdah dan muslimah, aku tak boleh putus asa !", getus bicara hati Azli Affendi.

Kini sudah tiga tahun Azli Affendi di bumi Jordan, pelajar jurusan Syariah itu kini lebih tenang dan berubah, penampilannya turut berubah, Azli Affendi sudah biasa memakai kopiah di kepala, paling mengejutkan, Azli Affendi membuat video tutorial memakai serban di laman youtube. Khabarnya Azli Affendi ingin menjadi seperti ustat Don.

Satu lagi yang menarik ialah Azli Affendi sudah mula menulis novel cinta islamik di blognya, Azli Affendi ingin menjadi seperti Hilal Asyraf, idolanya, dengan menulis novel cinta islamik baru lah perempuan suka.

Malas nak taip panjang-panjang dan merepek, semasa cuti semesta, Azli Affendi dan rakan-rakannya telah pergi bercuti ke Palestin untuk menziarahi Masjdil Aqsa. Dengan bercuti ke sana, boleh lah Azli Affendi amek gambar banyak-banyak dan di upload ke facebook, kemudian barulah awek-awek akan LIKE gambar itu.

Ketika Azli Affendi berada di Jerussalem, yakni ketika dalam perjalanan menuju ke Masjid Qubbat As-Sakhrah, Azli Affendi  telah di tahan oleh seorang polis Israel, polis itu menolak kepala Azli Affendi lalu meminta dokumen perjalanan darinya.

Azli Affendi apalagi, di rasuk dengan semangat Intifadha dan khaibar-khaibar ya yahud, Azli Affendi melempang yahudi laknatullah itu.

Pangggg!

Berpusing-pusing yahudi itu, tanpa membuang masa, Azli Affendi menendang yahudi itu, yahudi itu terbaring ke tanah, apa lagi, Azli Affendi terus menggigit telinga si yahudi yang sedang terbaring itu.


Argggggggghhhhhhhhh!

Yahudi itu menjerit kesakitan, Azli Affendi terus menggigit.





+++++++++++++++++++++++++



" Hello, Asalamualikum mak, mak ni pendi ni mak ".

" Waalaikumussalam, ha kamu pendi, hidup lagi kamu rupanya".

"hehehe, amboi mak ni, mak pendi ada benda nak kasi tahu mak ni, mak tahu kan pendi kat Filistin ni, mak tahu, tadi pendi lempang sorang yahudi ni, dia cari pasal dengan pendi mak, dia tak tahu pendi ni panas baran, pendi lempang dia dekat situ jugak  la kan, bangga betul pendi mak, pendi rasa, pendi la melayu islam pertama yang lahir tahun 90 yang lempang yahudi, selalunya mak, bebudak sebaya pendi ni paling power dorang boleh buat pun setakat berhimpun lepas semayang jumaat lepastu jerit khaibar, khaibar. Mak mesti bangga dengan pendi kan mak ? "

" laaa, kamu talipon mak nak kasitahu itu je ke ? "

" Pendi rindu mak........ hu hu hu hu hu "

" Dah, dah, jangan menangis, mak dekat Mall ni nak tengok The Avengers, nanti malam sikit mak talipon kamu ea, entah apa la jadi kat Captain America tu, dah la dia tu dari zaman lain, entah tahu tak dia proton preve tu apa, ok la ye pendi, baiiiii! ".

titttt titt titttttttt....