Wednesday, November 10, 2010

Malaysia terkulai berdepan Miyabi




Sukan Asia, China. Acara bolasepak Laki-laki.






Skuad Harimau Malaya tewas ke atas Pasukan kegemaran Maria Ozawa ,Samurai Biru, 0-2.Skuad Harimau Malaya turun dengan rata-ratanya di barisi pemain muda yang baru tiga atau empat tahun melepasi tahap baligh.Rajagopal terpaksa menurunkan pemain teruna dan bujang kerana kebanyakkan pemain yang sudah bernikah seperti kapten Aidil Zafuan longgar lutut angkara Rita.Ini termasuk juga pemain senior Norhafiz Zamani yang turut di senarai longgar lutut akibat perkahwinan.

Skuad muda Malaysia yang hampir kesemuanya tidak mempunyai pengalaman bersetubuh terpaksa bermain menentang skuad Miyabi yang jauh lebih berpengalaman.Skuad Harimau Malaya bermula baik pada sepanjang 15 minit pertama perlawanan, dengan serangan ghairah dan ringan-ringan berjaya mencanak-canakkan skuad Miyabi.

Tetapi, 15 minit kemudian, simpton lekas ejakulasi di lihat jelas menghantui skuad Harimau malaya.Latihan urut bathin dari minyak belacak dan minuman tongkat Ali di lihat tidak berkesan.

Skuad Miyabi di lihat terus rancak mendominasi perlawanan, dengan sentuhan-sentuhan ala-ala dildo membuatkan skuad Harimau Malaya terkulai tidak melawan.Menyerahkan keterunaan dengan mudah.

Separuh masa kedua, skuad Malaysia terus di Three sum kan oleh skuad Miyabi.

Aksi Skuad Harimau Malaya kelihatan setaraf dengan aksi 3gp tempatan berbanding skuad Miyabi yang sudah go internasional, melalui DVD HQ dan anime.

Malaysia 0-2 Miyabi.

8 comments:

Sca Ndx said...

review bola yang agak lucah.hee

Encik Psychopath said...

asal jersey jepun tu ade nama awek aku ?

Anonymous said...

love ur choice of words!

pro-amer munshi said...

hahaha..bahase ko cam gampunk dowh mer..serius lwk..

Sepet said...

kenapekah???? ha ha ha

Faiz Tapit said...

cam sial... war.. war.. war

Marhaen Kacak said...

hahahaha... bile ko nak wat artikel pasal AC mizal? bagi kaw nyer..kekeke

Unknown said...

eh, jersi maria ozawa? aku nak satu!!!!