Wednesday, December 29, 2010

Harimau yang Cemerlang

Daulat Rajagopal. Salut untuk barisan harimau, walaupun rata-ratanya majoriti baru baligh,mereka mampu membuat satu Malaysia ejakulasi maksima!

Untuk Timnas Indonesia, Takziah, anda lawan yang hebat.

Garuda di Penis ku !

Harimau turun dalam pertandingan sebagai pasukan anjing bawah.Tanpa wajah hensem si laki rita dan balak ayu yang termasuk dalam senarai longgar lutut, juga beberapa pemain utama yang lain.

Asra membuktikan bahawa beliau mungkin selayaknya memiliki Rozitek cik wan, walaupun pada perlawanan pertama peringkat grup, beliau bermain tahap kejohanan Piala Kikilala.Namun Asra bangkit menjadi harimau yang matang.

Sungguhpun, beberapa pelakon montok sinetron indon mahu mengganggu kosentrasi pemain Harimau dengan memperagakan bonjolan payudara mereka, tetapi di bawah pimpinan Rajagopal yang tawadduk,harimau berjaya mengawal nafsu syahwat dengan baik.

Atas kemenangan ini, setiap pemain akan di hadiahkan motor suzuki smash, supaya senang pergi training.

Semoga piala suzuki ini akan menjadi inspirasi buat kanak-kanak lelaki belum mumayyiz di Malaysia untuk membawa harapan ngauman harimau di pentas piala dunia.

hey kanak-kanak ! Harapan seterusnya di kaki anda !

Berhentilah bermain guli, berhentilah menonton karton, berhentilah bermain gundam, kereta kawalan jauh dan tikam-tikam 20 sen.Suroh mak ayah beli bola dan but kain.Mulalah menyepak bola dan jadi yang seterusnya!

" Kita hensem, dan kita layak menang" - Aidil zafuan, si laki rita.

Tahniah Harimau !


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

makhfudh said...

weih overall mmg bgus la ko nye blog nie..tpi knape ngn asra doh..aku x fhm..die suke rozita ke ?

Achilles Monoloules said...

dulu dia bergossip dengan rozita =)