Friday, December 3, 2010

Lecturer Cun, menjana Kehadiran pelajar.

Semester ini adalah semester yang cukup umpph!, bagi aku.Secara umumnya untuk lelaki bujang.

Ini kerana salah seorang lecturer yang mengajar aku merupakan seorang lecturer yang muda lagi cun, penuh karisma dan ala-ala awek cinta islami.

Dan untuk rekod, aku masih belum ponteng kelas lecturer cun tu lagi, kelas ganti pada waktu malam pun aku datang,walaupun aku demam.Ini amat memeranjatkan, jika di teliti rekod-rekod kedatangan aku pada semester lepas, memang ada banyak lubang ketidakhadiran.Kalau ada anugerah dekan bagi kategori kehadiran pelajar, soheh!, memang aku takkan dapat.

Tapi, demi lecturer Cun, apa pun boleh, hujan, aku redah, demam, aku gagahkan.

Suatu hari, pada waktu pagi, kelas lecturer cun, aku datang lambat.Setibanya di kolej, aku terus parking motor dan jalan selaju yang mungkin, menuju ke kelas lecturer cun.Ah! takkan hero datang lambat, malu lah sama lecturer cun.

Tidak jauh dari tempat aku berjalan, ada susuk seorang awek cun sedang berjalan jugek, awek cun tu membawa buku yang sangat banyak,kesian dia.Sambil berjalan anggun, awek cun tu melemparkan senyuman manja pada aku.

Ceh, ada hati nak goda aku, aku menghiraukan senyuman itu sebagai tanda laki-laki egois sambil mempercepatkan langkah.

Sampai di kelas, aku terus sujud syukur, alhamdulillah, lecturer cun belum sampai lagi rupanya.

Lima minit kemudian, lecturer cun sampai. Aku terpaku.

Eh, macam kenal.

"Amer, kenapa tak tolong saya angkat buku tadi, sampai hati ek...", Lecturer cun berbicara pada aku, hati ke hati.

"erk...hihi", itu je yang mampu aku cakap.

Fak,fak, faaakkkkkkkkkkkk.!

Cibai, sumpah aku tak cam awek cun tadi, rupanya awek cun tadi lecturer cun aku.Fak!

Lecturer cun ni pun satu, selalu dia pakai tudung ala-ala indon, tapi hari ni pakai tudung lain pulak.Memang lah aku tak cam.

Bayangkan kalau 10 minit yang lalu, aku tolong lecturer cun angkat buku.Peh, mesti hari ni relationship status kat FB aku adalah in relationship.

Dan paling penting, mesti hari ni aku dah upload gambar posing manja dengan lecturer cun dekat ICT mungkin, atau pokok strawberry Cameron Highland, boleh jadi.

Ah, fak.

7 comments:

Faiz Tapit said...

fak!! haha

Achilles Monoloules said...

HAHAHA.=P

a'an barney said...

cane bley xpasan pujaan ati sndri ni..hehehe

Marhaen Kacak said...

hahaha.... hero datang lambat la bro...kehkehekh

Anonymous said...

hahahahha..blah la woi...agak2 sengal ko yer amer..hak3..kuang asam..aku ase mcm taw sape lect cun tuh..hahaha


-strayderz-

anak posmen chemor said...

saye suke comment di atas ini.

iman said...

ahahahha...hihi...tak menahan ko ek..Tuhan taw nawaitu ko..