Tuesday, December 13, 2011

Berak 3.0

" Hello Syid, kau tolong berakkan aku, tandas rumah aku takde air ni, tolong ea.."

"Ha ok, ok, kau rilek je k.."

Setengah jam kemudian,

"Hello Syid, Terima kasih dowh berakkan aku, punya la aku sakit perut tadi, boleh pulak area rumah aku ni takde air, celake, Thanks dowh..."

"hehe, takpe, takpe, takde hal.."


++++++


"Weh mer, engkau tolong berakkan aku, aku kena jumpa lecturer ni, masa ni pulak perut aku meragam, tolong ea..."

"ha ok, ok, kau jangan risau, aku tahu kerja aku".

Setengah jam kemudian,

" weh mer, thanks la berakkan aku tadi, nasib baik ada kau weh, kalau tak mesti lecturer tu mengamuk."

"sama-sama, erm tapi engkau ni kena banyak minum air la aku rasa"

"Apsal weh ?"

"Engkau punya tahi keras"

++++++++

Alangkah indahnya jika manusia mempunyai kelebihan memberakkan manusia lain, kerja jadi mudah dan masa dapat di manfaatkan seoptimumnya.Tapi, Tuhan pasti punya sebab relevan mengapa kelebihan ini tiada pada manusia.