Tuesday, September 7, 2010

Shuffle dan Sahur






Ok.Budaya shuffle adalah budaya tarian baru yang di bawa oleh anak muda.Walaupun tarian shuffle ini agak poyo dan sinis, tetapi ia tetap mendapat pot pada generasi muda hari ini.Tarian shuffle ini agak berbeza dengan tarian kuda kepang,mak yong dan gemalai.Ini tarian moden dan tarian ini begitu rancak sambil di iringi rentak musik elektronik.Mereka yang gila shuffle pasti akan teruja apabila mendengar rentak musik elektronik.

Tapi masalahnya!, alarm kat henset member aku ni dah berbunyi lebih dari 5 kali,dah la alarm dia pakai musik elektronik shuffle ni,Faking!,Konon nak kejut dia sahur la tu,kalau dah bunyi lebih 5 kali,memang laa dia tak bangun.

Sambil di temani rentak shuffle yang tak berhenti memekak ni, dan member aku pulak tido mati tak sedar-sedar.Aku cuba memejam mata,sambil melepas geram dari dalam,aku bayangkan diri aku sedang bershuffle di atas muka member aku yang tido mati ni, Ambik kau!

Ok,rentak shuffle ni dah memekak untuk kali yang ke-8, aku pun blah pergi sahur.

No comments: