Wednesday, October 20, 2010

Kedai Bundle Maher Zen





Semalam pergi jalan-jalan ke kedai Bundle.

Saja.

Cari jubah sama serban.

Apa? kau ingat jubah sama serban takde bundle ke?

kau cakap baik-baik sikit ye bai.

Aku pun masuk melangkah ke dalam kedai Bundle tu.

Aku berdiri kaku, macam perbarisan pengakap.

Peh! lagu Maher zen bai.Kedai tu pasang lagu Maher zen bai!

Maher zen.Maher zen.Maher zen.kenal tak?

Tak kenal, pergi tanya sama Anuar zen.

Aku memang betol-betol tertarik sama kedai Bundle tu.

Biasanya, kedai-kadai Bundle yang aku ziarah paling cikai dia punya lagu pun ACDC, Nirvana dan Kumpulan Iklim.Paling cikai pun ada la jugak lagu tomok sama Newboyz.

Ini lagu Maher zen.Barakallah wa insyallah.

sambil selak-selak seluar jeans.Mulut aku turut sama berzikir barakallah wa insyallah.

Alhamdulillah.

Masuk Kedai Bundle pun dapat pahala.

Aku : "Bang, topi Golf Maher zen ada jual tak?"

Brader kedai Bundle :" Maher zen tu, apa?"

Ana layan bundle taw, anta?

5 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. maher zen tu apa?? dia dengar lagu je kot, tak kenal artis.. dengar lagu tu berzikir, dia join berzikir.. =P

CiK QiQi said...

Stuju3..ehehhee

tapi bagus lagu maher zen ni..mgalakkn kite mdengar smbil bzikir..n memahami

p/s: qiqi xlyn sgt sbb mls nk plh..hehehe

Jejaka Terhangat said...

wakaka..kalo aku pon terpaku dengar dia tanye balik camtu..

seb baik dia tak tanye, maher zain tu makanan ke. sedap tak? kahkah..

miszTERRA_SF_ said...

hehe.. bgus gk cm2.. juz dgr lgu xde la smpai puja pnynyi lak

Achilles said...

hahahahaha =P