Sunday, October 24, 2010

Mari Membalas




Bulan oktober adalah bulan bahasa kebangsaan, jadi untuk menunjukkan sokongan pada keris Umno dan kerajaan 1 Malaysia, meh kita balas pantun kakak cun ni. Awek cun dah jual pantun, kau gila tak nak beli ?

Balas jangan tak balas !




Ehem, ehem.


BUNGA DI BOTANI SAYU DAN LAYU
AWAN TERBANG CERITA DRAGON BALL
KAKAK TERSENYUM BIKIN SAYA MERAYU
AH SAYANGNYA, KAKAK DAH BERIJAB KABUL





Ahh shit.

Siapa-siapa yang ada member GADIS dan SOLO, mukanya macam nurul Izzah sila kenal kan sama aku.

Ini soal masa depan zuriat ni.

Tolong lah, ok ?

kah kah kah!




10 comments:

iman said...

ahahha..saya beli pantun juga.

'pagi2 patut lah kna berak
supaya tghari hati jd suka
hang nk bini segak-segak
kena la pinang agnes monika'

boleh lah ek..agnes pun cun...ahah

Achilles said...

hahaha, nice pantun cikgu =P

ala, agnes monika kristian la, satu hal lagi nak islamkan dia =P

mahira oya said...

izzah lawa..

kAseh Mir'Ha said...

muka sy jauh bbeza dgn die. ala...kecewa! hahahaha

Lovely Bella said...

nanti aku cari.. rase nye ade.. nanti aku tgkkan yerk.. ehhehe

kak dila said...

nurul izzah takder....nurul nuha baru 3 tahun....nurul najihah baru darjah 1.....nurul nadiah plak dah khawin....hehehehehe jangan marah..!!!

TUKANG KATA said...

tak pandai berpantun,,cuma nak cakap ni;

andai aku seorang lelaki
akan aku cari persis YB.

Kalau sudi,komen entri baru tuan hamba pula,
"ketumbit" :)

Achilles said...

hahahahaha =)

Bella : ok, aku tunggu, aku tunggu ! hahaha

+akufobia+ said...

kau ada aku.nak?haha.

Achilles said...

haha, lelaki tak layan laa.haha =)